Tänään oli taas ihanat Jaakon treenit. Jotenkin Jaakko saa aina avattua silmät näkemään uusia juttuja, vaikka kuinka muka kehittelen hienoja ohjauskuvioita radalle :) Jaakko kehui, että ollaan Bessien kanssa kehitytty todella paljon ja mä olin taas kuin Hangon keksi, kun ajelin treeneistä kotiin :)

Treenit menivät todella hienosti ja olin taas niin iloinen tuosta pienestä Bessiestä, joka tekee rataa ihan into piukalla, mutta jaksaa kuunnella hienosti! Nyt sitten jäämme ihan luottavaisin mielin odottamaan parin viikon päästä olevia kisoja. Parit treenit on välissä ja keppejä pitäisi treenata aika ahkerasti.

Bonon kanssa on hiukan ongelmia, se kun on alkanut murisemaan Lucakselle. Siis hienoa, että varoittaa eikä käy suoraan päälle! Olen yrittänyt Bonoa kouluttaa lähtemään itse tilanteesta pois, mutta se ei oikein tunnu ymmärtävän, että Lucas on tosiaankin sen yläpuolella laumajärjestyksessä. Välillä käy pusuttelemassa Lucasta ja heiluttaa sille häntäänsä, mutta välillä taas ahdistuu Lucaksen heiluvista käsistä ja vauhdikkaasta ryömimisestä liiaksi.

Tänään murisi Lucakselle sängyssä (olin hakenut Lucaksen sinne viideltä, kun heräsi huutamaan tuttia) ja minä käskytin Bonoa pois sängystä ja se pirulainen murisee myös minulle! No sellaistahan ei meillä kuunnella ja Bono lähti sängystä vauhdilla! Sitten se tulee tarjoamaan istumista ja hännänheilutusta, mutta eipä auttanut, ei. Ratkaisuhan tuohon sänkyongelmaan olisi tietysti se, että Bonoa ei päästettäisi sänkyyn, mutta kun en herää yöllä siihen, että se sinne hyppää. Hyppää siis Marcon puolelta ja Marco ei kyllä herää vaikka seinät kaatuisivat ympäriltä. Voitte siis arvata, kumpi meillä hoitaa Lucaksen yöherätykset 99%:sti ;) Aika taitaa auttaa tähänkin ja siihen saakka olen silmät selässä, ettei mitään pääse oikeasti tapahtumaan.

Erno kävi perjantaina silmä- ja polvitarkastuksessa ja sielläkin kaikki kunnossa! Pave menee tarkastukseen toukokuussa. Pertti ja Avakin varmaan jossain vaiheessa tänä vuonna :)