Bessie kävi eilen taas treenaamassa Hennan kanssa agirotua silmälläpitäen ja tällä kertaa homma meni heti oikein alusta lähtien. Toin Hennalle uuden vinkulelun enkä tehnyt mitään lämmittelyä kummempaa Bessien kanssa ennen treenejä, joten Bessie oli into piukalla menemässä Hennan kanssa esteitä. Ainoat ongelmat olivat radalla, jos seisoin suoran päässä, niin sitten Bessie tuntui suunnistavan minun luokseni eikä ehtinyt Hennan ohjausta kuuntelemaan. Mä olen hyvin puolueellinen, mutta Bessie menee Hennan ohjauksessa niin nätisti ja se kuuntelee Hennan ohjausta tosi hienosti. Olin niin iloinen ja ylpeä tuosta mamman mussukasta! Maailman paras Bessie :)

Tähän Bonosta hauska kuva, se testaa matkarattaita :) Bessien nostin rattaisiin ensin, mutta se hyppäsi sieltä pois aika pian, mutta Bono istua nökötti ja käänteli päätään sen mukaan mihin rattaat menivät. Hassu koira :) Ja kyllä, välillä minua lapsettaa enkä aio sitä lopettaa :D
Bono_vaunut.jpg