Olin tiistaina hurja ja ajattelin lähteä munaamaan itseni agilitykisoihin :) No se meni huomattavasti paremmin kuin odotin, Bonon kanssa saimme 30 virhettä ja sijoitus 12/13. Virhe toisen putken jälkeisellä esteellä, olin liian kaukana siivekkeestä ja se meni ohi. Kun palautin sitä takaisin, viuh, takaisin putkeen ja väärinpäin. Hylystä ja kiellosta siinä kohtaan 15 vp. Toinen moka A:lla, olin taas itse liian kaukana ja Bono veti A:n ohi ja yrittäessäni palauttaa sitä takaisin, jälleen este väärinpäin, joten 15 virhepistettä. Aika kuitenkin alle ihanneajan :)

Bessien kanssa saimme 15 virhepistettä ja 5,2 aikavirhettä, sijoitus 11/13. Bessie meni minun ohjausmokieni vuoksi ohi kolmesta esteestä, ja palauttaminen niille kesti aikansa. Ensimmäinen virhe oli ihan käsittämätön, olin esteen siivekkeestä 30 sentin päässä ja niin se vain siitä livahti läpi. Toinen oli sitten mun ohjausmoka ihan täysin, uskoin Bessien menevän A:lle automaattisesti kun oli lähes suoraan edessä. Mutta se juoksi häntä heiluen sen ohi. Ja viimeinen este oli taas minun mokani, en kääntänyt sitä A:n jälkeen kunnolla. Mutta kivaa meillä oli! Nipa otti mölli-medien luokan voiton hienolla suorituksella, onnittelut siitä.

Eilisissä agilityharkoissa oltiin Bessien kanssa tulessa, joten nyt innostaisi lähteä kokeilemaan maanantain kisoihin taas. Mutta olen tiistaina lähdössä Saksaan työhön liittyville messuille ja tulen vasta perjantain ja lauantain välisenä yönä, joten taidan pyhittää maanantain lenkkeilylle ja Marcolle :)