...on kuin söisi onnellisuuspillereitä. Melkoisia pusuttelijoita nämä kaikki siis! Pennut tulevat syliin ja pistävät pusutteluvaihteen päälle. Onko mitään ihanampaa?

Mai pusuttelemassa

Pienet hännät vispaavat ja jokaisen täytyisi saada se oma "15 minutes of fame" ilman muita. Mutta terrierejä nämä ovat tosiaankin, katsokaapa ja kuunnelkaa!

Eilen Eve yritti tehdä minulle pedikyyrin roikkumalla varpaassa kiinni ja pikkuiset naskalit kutittavat aika tavalla. Pentuaitauksesta tulevat jo yli heilauttamalla ja siihen pitäisikin löytää joku patentti aidan korottamiseksi. Siinä on sellainen aita mukana, mutta se vaatii kyllä Avalta hyppäämistä ja todennäköisesti vielä pennun päälle.

Kovaa painia, mutta missä on Martti?

Mitä, kutsuiko joku minua?

Moi, mä oon Mai!

Teemu ehtii kaikkialle. Tulevaisuuden kenkätuunari

Seisova pöytä

Eve näyttää kumiankalle kuka täällä määrää

Mummi tarkastaa onko äiti hoitanut lapset hyvin

Touhuamisen jälkeen on hyvä pysähtyä syömään

Ja Helkylle kuva karvoista: Teemu ja Mai

Viikonloppuna meillä on menoa paljonkin. Minä menen Lucaksen kanssa huomenna aamusta firman lasten festareille, jossa esiintyy Antti Tuisku ja Kengurumeininki. On pomppulinnaa, kasvomaalausta jne. Ainoa miinus on vesisade, jota on luvattu koko päiväksi :( Illalla sitten onkin edessä meidän työntekijöiden kesäjuhlat ja siellä esiintymässä Ressu ja Jussi ja juontajana Heikki Paasonen :D Sunnuntaina sitten ihanan kummityttömme Lauran 2-vuotissynttärit! Melkoisen kiire viikonloppu siis tiedossa, mutta eiköhän pentuja ehdi pusuttelemaan ihan urakalla kuitenkin :)