Otsikon ensimmäinen osa kuvastaa Bessietä ja jälkimmäinen minua. Ihan vain selvennyksenä, ettei kenellekään jää epäselväksi :)

Bessien olen siis ristinyt katulamppukakkaajaksi. Vaikka me oltais tehty tunnin metsälenkki, Bessie kyykistyy tarpeilleen ensimmäisten katulamppujen kohdalla. Mä en siis voi käsittää! Arvatkaa ärsyttääkö, kun taskussa ei ole juuri sillä hetkellä pussia?!? Bono yrittää aina mahdollisimman kauas ja metsään mielellään, Bessie tekee täsmälleen siihen kohtaan kuin siltä tuntuu, vaikka keskelle tienhaaraa :D

Törppö ohjaaja on siis fiilis, joka tuli pääsiäiskisoista. Ekalta radalta tuli ihan hyvä hylky, ihan täysin mun moka sekin, kun oikein pukkasin Bessien putken väärään suuntaan. Oli siellä hyvääkin, juoksu kulki ja Bessie irtosi. Edellisten kisojen putkimokat tuli korjattua hienosti, putket imivät kuin meidän keskuspölynimuri. Se toinen rata... Toisella radalla rataantutustumisessa vielä mietin, että kun B tulee putkesta, seisot tässä, et yhtään lähempänä keppejä. Ja missä mä seison? Ihan keppien vieressä ja törkkään Bessien väärään väliin! Grr! Uusittaessa estettä Bessie lopetti kepit kesken ja "vinkui" keppejä tehdessään - turhautui sekin törppöön ohjaajaan! Kolmannella kerralla saatiin kepit oikein ja loppu meni ihan kivasti. Mutta kepeissä meni sitten aikaa reilusti ja tuloksena 10 virhepistettä + reilut 8 aikavirhettä. Not my proudest moments!

Eilisissä treeneissä saatiin sitten kyllä taas vähän buustia, meidän kouluttaja osaa kyllä kehua hienosti :) Hyviä vinkkejä saatiin eli Bessien kanssa pitää nyt alkaa kepeillä vedättämistä alkaa oikeasti treenaamaan ja puomilla mun pitää pistää töppöstä toisen eteen - Bessie kuluttaa puomilla liikaa aikaa. Mutta arvatkaa mikä oli hienoa? Kontaktit! Meidän 2on-2off treenit on tuottaneet tulosta ja Bessie pysähtyi kisoissa hienosti A:lla ja treeneissä kaikilla kontakteilla! Se jopa tiesi OTA-käskyn, kun olin itse kauempana. Kontaktilla pysyminen vaatii kyllä vielä paikka-käskyn, mutta huomasin jo lyhyissä treeneissä, että kontaktille pysähtyminen on aika must-juttu, jos aion ehtiä ohjaamaan hyvin sitten KUN me joskus sinne kolmosiin päästään ;) Huomenna taas treenataan aamulla Bonon, Bessien, Tuuren ja Rainen voimin!