Ketuttaa niin perhanasti, että piti tulla teillekin kertomaan Elisan asiakaspalvelun ehdottomasti paras helmi.

Työpaikan maksaman nettiyhteyden siirron tilasin tammikuun ekalla viikolla. Tai olin sen oikeasti tilannut jo joulukuun puolessa välissä, mutta jäi silloisen esimiehen mailiboksiin roikkumaan ja uusi esimies hyväksyi tammikuun ensimmäisinä päivinä. Asennusajaksi ilmoitettiin viikko 4.

No viikko 4 tuli ja meni ja 3.2. tuli illalla kymmenen jälkeen tekstiviesti, että nettiliittymänne on asennettu. Aamulla sitten testasimme toimiiko ja voitte arvata lopputuleman. Soitin 4.2. heti aamulla Elisan asiakaspalveluun, että kiitosta vaan, asentamanne nettiyhteys ei toimi ja tuskin nappia painamalla toimiikaan, kun on uusi talo jossa ei liittymää koskaan ole ollut ja tämän olen kertonut muuttoilmoituksessa. Tekivät tiketin ja antoivat korjausarvioksi 2 työpäivää.

Tiistaina  9.2. soitin Elisalle jälleen ja nyt kerrottiin, että tiistai-aamuna on laitettu tiketti eteenpäin Soneralle, jonka omistamassa verkossa Elisa on vuokralla tuolla meidän alueellamme. Epäilivät, että verkko ei Soneran puolelta ole kunnossa. Setä puhelimessa sanoi, että on päivässä korjattu. Tänään 12.2. soitin sitten, että missäs nyt mennään, edelleenkään ei toimi ja täti puhelimessa kertoi oikean asiakaspalvelun helmen: tänä aamuna ovat huomanneet, että asennuspyyntö ei ollut koskaan edes siirtynyt paikalliselle Elisan toimipisteelle!!! Sanoi sitten, että asennuksessa "valitettavasti voi kestää jonkin aikaa". Tiedän, että jonot ovat 4-6 viikkoa, joten jos jouduimme jonon perille, ei kovin hyvältä näytä. Sanoin, että minulle tulee isoja tulonmenetyksiä, jos ensi viikolla ei nettiyhteyttä ole toiminnassa, päivystys on aika mahdotonta, jos en pääse tekemään töitäni tarvittaessa. Lupasi pistää kiirehtimisilmoituksen, muttei pystynyt lupaamaan mitään.

Viime muuton aikaan meillä oli myös ongelmia Elisan kanssa, onko kenenkään ADSL-muutto mennyt läpi ilman ongelmia?!?! Ketuttaa kuin pientä oravaa, jolta on viimeinen käpy viety!