Viisaammat sanovat, etteivät koirat tiedä ajan kulumisesta mitään, mutta minä olen toista mieltä. Kun asuttiin kerrostalossa, vastapäisen talon mummot sanoivat, että kun kello tuli puoli neljä, pieni valkoinen koira ilmestyi ikkunalaudalle tähyilemään parkkipaikalle. Tuo pieni valkoinen koira oli Bono, joka tarkkaili parkkipaikkaa, kun Marco saapui töistä neljän aikaan.

Meillä on perjantaisin normaalisti sauna ja molemmat koirat rakastavat saunomista. Tänään ei sitten saunaa lämmitetty, mutta valmistautuessani suihkuun molemmat koirat tulivat kodinhoitohuoneeseen odottamaan kylppäriin pääsyä. Avasin niille oven ja sinnehän ne molemmat suunnistivat, saunan lauteille. Bono antoi periksi suihkun puolessa välissä ja suuntasi pois mulkaisten minua pahasti tyyliin "minua on petetty!". Bessie ei antanut periksi, vaan oli sitä mieltä, että kyllä nyt saunotaan! Hassuja koiria :)

Huomenna kepo pääsee minun matkaani ATT:n hallille, kun menen moikkaamaan Tuurea. Tuure on viikonlopun Marin ja Mikaelin luona antamassa tassuterapiaa, kun Raine on parsoneiden agitehoviikonlopun treeneissä. Mukava nähdä kuinka Tuure on kasvanut!